اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دوستداران انقلاب وارد جهاد در عرصه تولید شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز اگر کسی دغدغه دفاع از انقلاب و مردم را دارد باید در عرصه اقتصاد و تولید جهاد کند.

دوستداران انقلاب وارد جهاد در عرصه تولید شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه خیریه شهید حاج محمد میرزا سلگی در یکی از مناطق محروم شهر اظهار کرد: بسیاری از صاحبان اصلی انقلاب در این مناطق حضور دارند و لذا اگر در نگاه اقتصادی و در نحوه توزیع امکانات، حاشیه محسوب می‌شوند، اما در دفاع از نظام، انقلاب و اسلام همیشه متن اصلی بوده‌اند.

‌وی با اشاره به اقدامات جهادی مردم در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: در این ایام مشخص شد که می‌توان در عرصه تولید به خوبی ورود کنیم و همان طور که مشکل کمبود ماسک در استان برطرف شد، می‌توان از این ظرفیت عظیم در دیگر عرصه‌ها برای رفع مشکلات استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، بیان کرد: امروز بهترین مکان برای جهاد اقتصادی در محلات، مساجد و حسینیه‌هاست که توانایی تبدیل به کارگاه‌های تولیدی را دارند، البته در این راه نیازمند حمایت مسئولان در بحث تولید و توزیع هستیم.

وی افزود: با افتتاح این کارگاه ضمن این که چند نفر به صورت مستقیم در اینجا مشغول می‌شوند، در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و رفع مشکلات چندین خانواده نیز موثر خواهد بود.

امام جمعه همدان با تقدیر از پایگاه شهید کرباسیان و کارگاه‌هایی که در محدوده‌های کم‌برخوردار مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: مسئولان باید حضور بیشتر و پررنگ‌تری در این مناطق داشته باشند، چرا که نتیجه‌ آن افزایش انگیزه‌ها، برای حمایت خواهد بود.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلگی گفت: شهید سلگی‌ها دیروز وظیفه خود را در عرصه دفاع مقدس خوب انجام دادند و امروز اگر کسی دغدغه دفاع از انقلاب و مردم را دارد باید در عرصه اقتصاد و تولید جهاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: پیوند بین دفاع دیروز و امروز، این است که دفاع مقدس امروز ما مباحث مربوط به اشتغال و عرصه اقتصاد است که از مصادیق آن می‌توان به حمایت و تسهیل کردن موانع راه تولید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بچه‌های جهادی و انقلابی نیازمند حمایت هستند، ابراز کرد: همه ما در سال جهش تولید باید به وظیفه خودمان عمل کنیم تا شرمنده شهدا و امثال شهید سلگی‌ها نشویم.

امام جمعه همدان تصریح کرد: مسئول و کسی که می‌تواند در عرصه تولید و مبارزه با مفاسد اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌ها کاری انجام دهد و کوتاهی کند، نتیجه‌اش شرمندگی در برابر امام و شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول